Torsdag 26 November 2015

Kito - Uteritt
Vi red ut en sväng i dag den vanliga vägen, hade tänkt rida en lång runda men det var ett monster i skogen som fällde träd så Kito drog på en tvärnit i galoppen och jag satt lite löst måste jsg säga hahah.. Var verkligen inte beredd på det =S. Snäll som han var så kastade han sig inte åt sidan så jag fick tillbaka balansen snart och red vidare. Men orkade inte bråka med honom så vi red bara en vanliga rundan men en avstickare i skogen. Mest för jag ville se vad dte var för mark eftersom jag vill utforska lite nya vägar. 
 
Vi hade lite miljöträning oxå några unghästar som galopperade bredvid oss på båda sidor genom gården. Men han skötte sig ändå bra lite tittig och på tårna. Han är såååååå go dena fina kille ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: