Mys..

Igår skulle jag varit i väg och tränat hästar men var så himla trött. Så kollade om det var okej att jag ställde in, var tvungen att jobba över 2 timmar dessutom. Men har aldrig ställt in förr så hon tyckte det var helt okej, vilket var super skönt =D
 
Så masade mig ut till mina, satt  i hagen en lång stund och bara myste med dom <3. Så otroligt skönt med såna dagar när man är trött..
 
Karin
2015-05-29 @ 12:18:03
URL: http://arhamn.se

Va skönt att du kände efter och faktiskt ställde in om du kände att du behövde det. Bra att känna sina begränsningar så man inte kör sig själv i botten (vilket vi båda har erfarit tidigare).

Svar: Ja det är toppen med bra tränare och engagerade kurskamrater, verkligen ett framgångsrecept :)

Aj då, att dom fortsätter dricka dåligt. Inte bra! Verkar dom uttorkade i övrigt? Tänker om dom får i sig vätska med genom gräset... Hur är det med Q:s mun?

marianne
2015-05-30 @ 09:56:19
URL: http://marresmams.blogg.se

Man måste ta en paus från allt ibland och vad är bättre än att umgås med sina djur då man behöver tömma hjärnan?

De hästar du tränar, är det ett jobb? Har du fasta dagar och tider som du förväntas vara där?
Jag fattar det så nu, men tidigare har jag fattat som att du gör det i mån av tid och ork.

Svar: JA det är det bästa med djur man mår så bra i närheten av dom.
Jag har olika dealer med alla ägare så svårt att säga. Men en del är jobb just nu ja.
Camilla Danielsson

Ellen
2015-05-30 @ 21:36:25
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Mysigt!

Svar: ja verkligen =D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: