Ingen räkning

Fortfarande inte fått min räkning från tandläkaren =S... Inte för att jag gärna vill ha det men det kan vara bra att se vad den hamnar på. Så man kan planera livet lite ;D... Skulle kunna tro att den hamnar runt en 5000:- eftersom de drog ut en tand på Quicken också.. Men ja vi får se när den kommer.
 
Förstår inte varför vissa bolag är så sega på att skicka ut och andra super snabba!?!?
 
Så trött var mina efter besöket...
 
Under besöket såg det ut så här. Som ni ser var det ju inte någon av mina på bilden dock ;D
 
 
marianne
2015-03-23 @ 10:46:30
URL: http://marresmams.blogg.se

haha, så så Magnus ut också efter tänderna raspats...<3

Svar: hahah sötnos <3
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2015-03-26 @ 10:00:01
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

De är jobbigt när de tar tid innan de skickar ut räkningarna. :/ man vill gärna kunna planera sin ekonomi lite grann även om man har ett hum om vad de kommer kosta.

Svar: mm faktiskt!!
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: