Provridning

För någon dag sen var jag i väg och provred ett sto som jag berättade om här tidigare. Tänkte att jag ska skriva lite om det. Hon är 5år riden i skogen mest och är inte utbildad, väldigt bra hanterad och super trevlig. Otroligt kär i sin matte, vilket jag gillade hoppas på att jag kan få samma kärlek om hon kommer hit..
 
Fick se henne bli longerad  i alla gångarter och riden i skritt och trav, super trevlig gång. Hon flög nästan fram, såg trevligt ut. Hoppade upp och skulle testa lite själv och hästen vägra gå hahahahaha =D
 
Hmm tänkte jag men hon ville bara stå där matte var, fick igång henne lite i skritt och trav sen tog vi en sväng på åkern då fick hon lite mera energi men helst inte ;)..
 
Skojade och sa ja men 7kg havre så löser vi nog detta.. Det är inte en häst som brukar falla mig i smaken vilket jag även berättade för ägaren. Men denna tjej hade nått som jag ändå fastnade för så vi får helt enkelt se om hon kommer hem till mig nästa år eller inte =)
 
 
Marianne
2015-12-30 @ 23:41:26
URL: http://marresmams.blogg.se

Haha...så var Brigade också, ville inte gå ifrån mej gick efter mej som en hund och brydde sej inte mycket i den som satt på.

Är det ett halvblod? Storlek? Färg?
Jag vill veta allt ...haha

Svar: Halvblod, 165cm, mörkbrun ;) Kommer mera info om henne sen jag lovar =D
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2015-12-31 @ 18:24:42
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Men åh söt tjej som inte ville lämna sin ägare :D

Svar: ja faktiskt =D
Camilla Danielsson

Ellen
2016-01-02 @ 17:59:49
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Spännnande!

Svar: Ja faktiskt få se hur allt blir bara =)
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: