Jag börjar bli duktig på att eka här..

Missat massa inlägg som vanligt har inte haft ork att blogga om passen tyvärr. Mina har vilat ett tag nu eftersom Daimex inte har skor på sig och blivit ömfotad. Väntar på hans hovslagare =S.. Q fick vila med honom eftersom D inte gillar att vara i hagen eller stallet själv. men innan dess har de varit ute på sina skrittturer och D ägare har ridit med oss oxå igen..
 
Har även varit och ridit Kito en del. I morgon ska jag i väg och provrida en ny häst som jag eventuellt ska ta hem på foder. Ska bli super kul och se om det kan vara nått för mig =D
 
Hoppas alla haft en underbar jul och en god fortsättning!!!
 
Marianne
2015-12-27 @ 01:09:24
URL: http://marresmams.blogg.se

Spännande :)
Hoppas du får energiatt berätta om provridningen och hästen...

Svar: Jo jag ska berätta lovar 😉
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: