Pay and jump 14 Maj

Ja den 14 Maj är det pay and jump i BRYGGARBO (Karin), som jag ska försöka vara med på. Kommer ha med mig 2-3 hästar så det kommer bli kanon skoj =D.. Åååå så kul att hoppa lite igen, vilka hästar som ska med återkommer jag om då jag ännu inte riktigt vet eftersom jag inte ens har ridit 2 av dom ännu ;)...
 
Men jag längtar för fulla muggar redan nu, så skönt när man inte behöver åka speciellt långt för att hoppa heller. Det är väldigt roligt att hoppa lite olika hästar också, för alla hästar har olika tekniker och bjudning på hindret. Känner mig så glad för tillfället att alla dessa goa människor vill ha min hjälp med sina älsklingar <3
 
Lite ärofyllt faktiskt ;D..
 
 
 
 
 
 
marianne
2015-04-27 @ 14:50:45
URL: http://marresmams.blogg.se

Det är så bra när det är nära...och jag hoppas någon filmar så vi får se...hihi

Hur ofta rider du dina egna hästar? Eller Bettan kanske inte går alls?

Svar: Ja de ska jag försöka fixa :)

Quicken går 4 dagar i veckan och Bettan får göra nått 2 dagar i veckan. Trix, promenad eller liknande. Annars är de bara mys och stretcha för hennes del. Q ska gå 6 dagar om han blir bra igen!?!
Camilla Danielsson

Elin
2015-04-28 @ 07:00:48
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Gud vad roligt! Vilka hästar hade du tänkt ta med?

Svar: Det är ännu lite oklart i det jag får återkomma om detta ;D
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2015-04-28 @ 10:00:50
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Va roligt! :D
Stort lycka till och jag vill se filmer ;)

Svar: Ja det ska bli kul =)... Tack, ska försöka se till att någon filmar.
Camilla Danielsson

Karin
2015-04-29 @ 14:03:43
URL: http://arhamn.se

Åh vad spännande! Va kul att jag faktiskt kan komma den här gången, såvida det går bra att Tassie och Ice följer med förstås :)

Svar: Ja, det va en jäkla tur att vi inte blev bitna. Snuskormar säger jag bara! Jo, det ska bli jättekul med kursen. Jag är supertaggad! Nu har vi planerat in 3 rallytävlingar också, en i juni (Skutskär)och två i juli (Gnesta och Mora). Jäklar så taggad man blir!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: