Ville gå in

I morse när jag kollade till hästarna innan jobbet stod dom båda vid grinden och hängde. Dom ville gå in tyckte inte alls att det var kul med frost och minus grader...
 
Sparkade loss isen ur vattnet så dom kunde dricka. Börjar bli dags att ta ut deras nya isolerade vattentunna som jag byggt! Finns inget el uttag vid den hagen så kan inte ha en eluppvärmd balja, så hoppas denna som jag byggt fungerar bra =D.. Den kommer fungera bättre än ingen i alla fall det är jag helt säker på ;D
 
På söndag kommer det nya goda höt hem, så kanske dom blir glada för det i alla fall ;D...
Karin
2014-10-30 @ 15:14:50
URL: http://arhamn.wordpress.se

Åh kan du inte göra ett inlägg om hur du har byggt den isolerade vattentunnan? Vore najs att göra en till Z och hans hagpolare :)

Erika Pettersson
2014-11-04 @ 08:00:55
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Inget vidare med minus men vi har nu mera 10+ ute så de pendlar minsann :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: