Hovis

I går var hovis här och mkt riktigt så var det en hovböld som bråkade med Q =(.. Men den låg precis under skon därför jag inte hittade den, den hade gått upp av sopavattnet så kan verkligen rekommendera det om ni får hovböld på hästarna.
 
Men nu är den öppnad och ordning gjord så =).. Den var inte jätte stor men klart att den kändes =(... Lilla gubben men han blev glad över att vi rensade upp den i alla fall.
 
Bettan skötte sig bra och fick på sig nya framskor, nu struntade vi i snösulorna. Vill inte att dom ska gå i leran med dom.. Så hoppas att snö håller sig borta ett tag till och så får jag sko dom lite tidigare i stället... Eller så kan det få komma snö vara minus och inte bli en massa blötsnö så löser det sig ändå =D
 
Men vi får se just nu känns det inte som det kommer komma så mkt snö =S... Tänk om det blir ett år utan snö =O!!!! Vad hemskt!!!!
 
ååå jag vill ha snö att rida i och en hel häst =D... Det önskar jag mig i julklapp =D
 
 
Anita
2014-11-28 @ 11:23:59
URL: http://siliiins.blogg.se/

Så fin bild ! :D

Svar: Tack :D
Camilla Danielsson

Nina
2014-11-30 @ 10:18:23
URL: http://stallskogalund.se

Hoppsan! Min första kommentar var lite inaktuell ser jag ;-)

Vad skönt att du kunde fixa hovbölden själv, så Q kunde vara smärtfri till hovis kom och rensade upp den.

Svar: Ja =D han har haft så många så man lär sig
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: