Bara mysdag

Igår hade jag och mina hästar ett långt mys bara =D Så underbart gosigt att bara vara med dom. Det sas att Bettan var väldigt grinig, men märkte inte av det över huvudtaget!?!?
 
Hon hade och "sparkat" men det kom sen fram att hon lyft på benet!!! Ogillar när okunniga människor hanterar mina hästar. Därför jag ogillar att stå i kollektivstall, men i vårt stall borde det bara vara 4st som hanterar dom men tydligen är det inte så.. Och eftersom mina är så snälla så låter man sina vad det nu är göra ordning mina och leda ut mina... Ogillar faktiskt det!!!!
 
 
 
Ylva
2014-03-28 @ 10:04:43
URL: http://www.ylvablom.se

Jobbigt. Jag är uppvuxen i kollektivstall och tyckte att det var jättebra. Då!
Nu skulle jag nog ha väldigt svårt att låta andra sköta mina hästar. Ingen tar ju så bra hand om dem som en själv, eller hur? :)
Sv.: nej, det stämmer, hon är för smal. Vi göder henne som 17 och hon har redan gått upp i vikt. Har ju bara haft henne i två veckor. Fri tillgång på hösilage plus en foderstat med avelspellets, lusern och olja borde göra susen! Fullblod är ju ofta väldigt krävande vad det gäller foder.

Anita
2014-03-29 @ 08:40:45
URL: http://siliiins.blogg.se

Mysigt :)

Svar: mmm =D
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2014-03-30 @ 14:03:28
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

åh vill också mysa med hästar, men ska troligtvis till stallet imorgon o mys lite fast de är ju inte Raski jag myser med. :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: