Två glada

I går kväll så täckade jag mina med regntäcken eftersom det skulle börja regna över natten. Dom stod snällt medan jag satt på täckerna men funderade ändå lite på varför de skulle ha täcke. Men i morse var det två glada hästar som hade täcken på sig ;D.. Det är inte så himla varmt ute heller =S.. brr och kallare ska det bli. Får se om mina kanske får ha täcke på natten nu under helgen om det bara blir 2 grader som utlovat.
 
Tycker det ska bli skönt med lång helg då jag är så himla trött =S Kunna vila ut ordentligt =).. Sen ska jag även försöka hinna göra en massa saker hemma också =D
 
 
Erika Pettersson
2014-06-19 @ 15:58:46
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Verkar som sommarvärmen försvunnit :/

Svar: mm verkligen =(
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: