I lördags fick mina byta hage

Japp dom går nu i en super mysig hage, och verkar trivas som fisken i vattnet. Helt underbart att se, jag får lite längre ner till denna hage är 1km från mig. Vilket inte gör så mkt tar ju bara 10min att gå. Dock åker jag förbi dom till och från jobbet så kollar till dom 3 gånger om dagen. Får se hur länge maten räcker där nere innan dom får flytta "hem" igen. Dom kommer få vila 2 veckor medans dom står där.
 
Det är väldigt mysigt att sitta i hagen och mysa med dom, så vi har långa mysdagar i stället. Vilket verkar uppskattas otroligt från mina sötisar, Smilla gillar det också.
 
Ska lägga upp bilder senare
marianne
2014-07-07 @ 14:57:14
URL: http://marresmams.blogg.se

Mysigt att bara vara nära dom också, man behöver inte alltid rida ju.

Erika
2014-07-09 @ 12:29:45
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Åh det låter så mysigt!
Varje gång jag läser hästbloggar jag följer så känner jag en större saknad efter Raski, min fina tjej.

Svar: ja det förstår jag =)
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: