Söndag 28 December 2014

Quicken - Uteritt
Idag med sadel och tränas. Vi red över vägen och kollade på vägarna på andra sidan, mkt trevligt nu på vintern i alla fall, super fint. Det såg dessutom ut som man kanske kan ta sig igenom skogen trots allt =)..
 
Idag fick quicken trava lite gick bra de första två gångerna. lite galen och visste inte vart han skulle sätta fötterna =S.. På vägen hem började han bråka som tusan ='(.. Åååå orkar inte med honom när han är så, vi vart jätte osams... Han stegrar, sparkar och kastar sig. Går emot skänkel och kan inte gå över huvudtaget, tror att det bara är dumheter, men förstå rinte varför han åller på..
 
Satt av till slut och gick hem för jag kände att mitt tålamod tog slut helt =(... Vet inte vad jag ska göra med honom, börjar ge upp hoppet om honom nu. Tror inte att han nånsin kommer fungera som "normal" ridhäst igen ='(!!!!
 
Marianne
2014-12-29 @ 09:59:39
URL: http://marresmams.blogg.se

Åhhh :(
Jag vet precis hur det känns....men hoppas att ni blir sams nästa gång ni får tillfälle att komma ut tillsammans igen....
Kram

Svar: mmm hoppas jag med, får se i morgon hur allt blir =S
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2015-01-03 @ 08:19:50
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Vad tråkigt! :(
Man vill ju h svar på sina frågor vad som är fel då skulle ju ett beslut om han fungerar som ridhäst eller ej vara lättare för man måste ju se till hästens bästa vilket du gör. :)
Men hoppas att ni får svar eller att det blir bättre.

Du skulle kolla upp han igen va? :/

Svar: Ja super tråkigt :( ja vi ska fortsätta kolla upp honom under våren i försök att hitta felet
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: