Onsdag 23 April 2014

Quicken & Bettan - Uteritt
Ja dagen tog äntligen slut och jag fick ut och rida på mina hjärtan =) Vi skrittade ut en sväng med Bettan som handhäst, lugna och fina var dom. Nästan lite för lugna ;D Men solen lyste på oss och det var hur mysigt som helst att rida ut med dom. Vi möte både det ena och det andra utan att hästarna rörde en fena ;D
 
 
Erika Pettersson
2014-04-24 @ 10:15:54
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Skönt att de var lugna. ;)

SV:
De kändes lite efter solbrännan, men mest att de var varmt och sen har de kliat en del nu dagarna efter, men har inte haft ont konstigt nog. :P

Ja det är jättekul att alla är så engagerade och att man gör en dag på crossbanan till en familjedag samtidigt så två flugor i en smäll. :)

Min andra bror kör ju också cross fast han bor ju i Umeå, men vi följer ju honom på facebook och i sommar åker min bror som bor här i Finspång upp till Umeå och tar med sin cross så då ska dom två köra ihop igen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: