Nästan helt dött

Super dålig uppdatering här jag vet. Ni får klaga hur mkt ni vill på mig för det ;D!!! Finns inte jätte mkt som händer här av flera andeldningar tyvärr... Så det finns inte så mkt atts kriva om heller då. Jag mockar, fixar mat och vatten till mina hästar. Borstar av dom och byter täcken morgonon och kväll och släpper ut/ in dom, kollar så dom har mat och vatten i hagen... Det är ja det som händer dagligen.. Inte super roligt att läsa om dag ut och dag in =S...
 
Prinsen är jag hos 1gång i veckan så det händer inte så mkt om det heller..  Så det är helt okej att klaga på mig ;), kanske sätter igång med nått då, eller om ni har nått roligt ni vill veta om oss så kan ni även skriva ner det..
 
Erika Pettersson
2013-11-19 @ 12:56:56
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Det är ju inte kul att blogga om ingenting heller så. :)
Då är det bättre o blogga mer sällan och faktiskt ha något o skriva om så nej jag klagar inte. ;)

SV:
Nu är Raski installad på box.
Jenny sa de igår att jag får ta boxen tidigare p.g.a detta så nu ingen mer lösdrift.

Nu blir det rasthage + box som gäller för tösen sen får hon minsann hålla sig på benen och inte skada sig ner.
Tur att ET kommer på torsdag o kollar igenom henne. :)

Men skadan ser betydligt bättre ut idag än igår.
Så de verkar ha hjälp med boxvila.

Nina Liljedahl
2013-11-19 @ 13:59:07
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Jag känner igen mig! Här är det mest "bara det vanliga" med hästarna för jämnan. Det tar ju sin lilla tid eftersom vi har ett gäng att ta hand om och när det är klart finns oftast ingen ork kvar för det roliga, att rida eller göra annan träning med pållarna. Och då har man liksom inget att skriva om....Det är en av anledningarna till att jag inte vill ha uppfödning längre.

Men det var skönt att höra av dig! Man blir ju lite orolig när det blir för långt mellan blogginläggen...

marianne
2013-11-19 @ 22:12:14
URL: http://marresmams.blogg.se

håller med Nina....jag blir med lite orolig. ...
Hur går det mef Q?

marianne
2013-11-20 @ 09:44:30
URL: http://marresmams.blogg.se

Nä, usch, jag skulle aldrig vilja ha en papegoja, jag umgicks med en i sthlm som hade en, den skrek och överröstade allt som lät....dammsugaren, radion och vårt prat....och skräpade ner..och "tuggade" sönder saker när den var lös...nä blä.

Ylva
2013-11-28 @ 12:20:56
URL: http://www.ylvablom.se

Känner igen det där.. Det händer inte så mycket här heller. Jag är glad att jag får träna Bella annars hade det inte hänt ett dugg på hästfronten.
Men vi kommer igen, eller hur! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: