Denna dag = bra hoppas jag =D

Var uppe tidigt och släppte ut hästarna, men eftersom jag inte har så mkt planerat gick jag in och latade mig i soffan en stund. Ska snart gå ut bara maten fått smälta lite i magen, tänkte ut och skritta lite på Quicken. Bettan ska få vila idag, men jag och Smilla ska faktiskt ut och försöka jobba lite gran.. DET NI =P hahahha!!!
 
Ojojoj har inte joggat på 2-3år tror jag =S, förr sprang jag varje morgon mån-fre... Nu ska jag försöka simma på morgonen i stället men jag kommer ju aldrig upp i tid på morgonen =S...
 
Vi köpte en våg i förrgår och insåg att nu är dte dags att börja träna massa kilon som måste bort ju aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Suck!!!
 
Men nu kör vi ska ju se ut så här igen ;) det är bara 5år sen hahahhah!!!
 
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/60744_10151319944991810_1616102074_n.jpg
Elin
2013-03-31 @ 17:29:18
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Sv: Jo, så är det ju.

Haha, jag har samma problem. Man vill liksom vara nyttig och träna, men det är så svårt att komma igång och göra det bara...

marianne
2013-04-01 @ 09:35:06
URL: http://marresmams.blogg.se

Det är alltid så svårt att förändra sina vanor, men bara men kommer igång så...du är välkommen att vara med i vår lilla vikt(igt)grupp :) Bara bra ju fler vi är so¨m kan dela tips och peppa.

Tror jag förstår hur Bettan gör sina glädjeskutt, det är lite otäckt när man leder dom att dom slår med frambenen.

Qicken har nog en liten trotsperiod, men som du säger, man får vara glad för det lilla och njuta av det.

Sv: Ja tänk om man var oberoende och slapp jobba mer än någon dag ibland....bara för den sociala biten. Men jag jobbar ju egentligen inte mer än ca halvtid, bara det att träningar och tävlingar oftast verkar sammanfalla med mina jobbdagar :(

Kerstin
2013-04-01 @ 22:50:29
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Ska börja jag med, bara man kommit igång så går det ju mkt lättare, men att komma igång!! :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: