Hemskt att människor kan uttrycka sig så här!!!

Hästarna vilade igår, men ska få gå ut och röra på sig idag =).. Bytte dag eftersom det regnade igår men idag får Bettan gå som handhäst till Quicken så får både röra på sig en lång runda...
 
Jag måste erkänna att jag är lite ledsen idag, fått reda på att Bucken som jag red förr ska avlivas för ryttaren inte har tid för honom =(.. Kommer ett inlägg om det i kväll sen!!!  Gör mig illa till mod när folk inte tar ansvar för djuren dom köper!!!
 
SUCK!!! Men men jag snodde denna från face tror att dessa människor menade väl. Men jag tycker inte att man skriver så som jag tolkade detta ähh skit i det för han är inte din varför köpa tillbaka en häst som du sålt en gåmg!?!?
 
Nina
2013-05-01 @ 14:42:50
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Men usch så tråkigt! Men det är väl lite av det här som är faran när hästar är så billiga. Nästan vem som helst kan skaffa en häst utan att behöva tänka till ordentligt, eftersom de nästan är gratis. Så kommer man på efter ett litet tag att det nog inte var så roligt som man trodde....Hade hästen kostat 25000:- i stället, hade den antagligen inte hamnat hos den här personen som nu har tröttnat.

Jag tycker jättesynd om hon som sålt honom, hon måste väl känna världens skuld nu som sålde till "fel" person.

Jag hoppas att någon bra och ansvarstagande person hinner köpa honom innan den 5/5.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: