Söndag 7 Oktober 2012

Quicken - Pay and jump på Underberga
Vi var som rubriken säger på Underberga för lite mera träning. Quicken skötte sig utmärkt, han lät bli att kasta av mig på framridningen denna gång.Vi hoppade 50cm och 60cm denna gång med.
 
50klassen så stannade han på ett hinder vilket jag tyckte var lite fjantigt, (men när jag kollade på alla andra var det flertal hästar som stannade just på de hindret och då tyckte jag det var okej), övrigt skötte han sig super tittade lite men hoppade ändå när jag sa till honom. Vi hoppade vattenmatta för första gången i vårt liv tillsammans, och även GB-gubbarna. Men det kändes fjantigt lågt denna gång.. En mkt bra runda med lite inslag från travbanan..
 
60klassen rev vi ett hinder för att jag inte han få tag på honom efter hindret i kombinationen. Så det var mitt fel, men tänkte bättre att han hoppar och river än stannar. Men han skötte sig väligt bra även där. Är mkt stolt över min kille, tyvärr har vi inga bilder när vi hoppar Jenny missade oss, vi var för snabba eller så var hon för snabb =D, men hon har filmat när vi hoppar banan och den blev kanon bra tack!!!!
 
Bjuder på lite andra fina bilder hon lyckades ta, för hon är inte rädd att knäppa massor av kort =D Hela tiden allt ifrån tränsning till tävling vilket är super, då kan man plocka det man vill ha =)
Jenny
2012-10-08 @ 14:41:53

Yay!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: