Tisdag 31 Januari 2012

Bettan
Vi red och "hämtade" Linda och Stato. Red ute med dom ca:1,5h. Skrittade bara hur mysigt som helst, dom gick faktiskt bra ihop.Fjantade sig lite då och då båda två, men i stora hela gick det kalas bra =D.. Bettan och jag travade på åker både till och från Linda, testade även att fatta galopp för höger, men hon tog vänster. Så knät stör henne JA! Tog bara några steg det kändes si så där faktiskt =(.. Ska testa lite mera nån dag, och se hur hon känns och reagerar. Vill ju testa innan vi åker till kliniken för att veta vad jag ska säga!

 


Quicken
Vi fick oxå sällskap av Linda och hennes tredje häst (som jag tappade namnet på nu :S). Blev ute med Q lite mer än 1h, travade lite gran men mestadels skritt. På vägen hem mot Linda fick vi sällskap av Anders och Eamoon oxå =D, så jag hade sällskap hela rundan. Jätte roligt med sällskap, jag bara babblar på ja hahahha!!! Borde kanske varna alla och säga åt dom att ha öronproppar med sig... Vi travade lite hem oxå, Q taggade till massor :S hahha lill plutten min.

Glenn
2012-01-31 @ 22:44:11

Vad skönt för dig att du har folk att rida med nu :-)

Camilla
2012-02-01 @ 20:30:12
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Ja det är de verkligen =D Fyller verkligen upp och glädjer mig i mitt liv :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: