Hinder

Skulle vilja ha en anläggning, så man kunde bygga massa roliga hinder. Har fått massa roliga ideér på massa hinder som man kan hoppa. Men har ju ingenstans att använda dom ju =( Tråkigt, men ska skissa ner alla ideér så jag har dom kvar till jag får min anläggning jag vill ha =D...
 
På något sätt ska jag väl lyckas lösa det så jag får min gård!!! Vi har ju hoppat massa titt hinder eftersom vår tränare nästan bara har såna. Quicken bryr sig inte jätte mkt längre tycker det är ganska roligt att hoppa alla möjliga hinder, men att han vägrar hoppa till slut vet jag inte varför :S Måste åka och kolla igenom honom så jag kan försäkra upp han, sen ska jag nog kolla igenom hans ben noga och se om vi hittar nått knas...
 
Annars vet man ju att de bara är trötthet/dumhet!!!
 
Lite blandat uppe från och från sidan, men några ideér från min sida. Vet att man inte ska lägga ut på nätet men jag känner att om någon vill göra lika hinder som mig så är det helt okej =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: