Gillar!!!

Jah gillar verkligen att blogga, dock så finns det inte alltid så mkt tid över för det tyvärr =(... Jag gillar oxå att läsa min egen blogg, är nog därför jag ens bloggar över huvudtaget!

Kolla på bilderna på mina hästar och gå tillbaka och läsa vad vi har gjort vilka problem vi haft. Hur träningarna har gått och några mål jag satt upp, har vi nått dom?

Fördelen med att blogga för sin egen del och för att man tycker det är roligt är att man aldrig känner någon press på att man måste blogga. Att man måste skriva allt man tycker, tänker.  Det ända som jag verkligen skriver är mina träningar och alla ridpass. Eftersom jag håller koll på hur mina hästar går och tränas, vilodagar. Om dom haft några skador eller annat, när hovis var senast på besök på bloggen. Detta är min hästdagbok som jag alltid kan gå tillbaka till om jag måste få reda på någon, den kommer ju aldrig försvinna eftersom det skrivs på internet. Även om jag skulle ta bort min blogg, så finns det alltid någon data person som kan ta fram den igen...

Så det jag skriver här kommer alltid att finnas!!!


Tierp 2011




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: