Tisdag 6 September 2011

Bettan

Vi skrittade ut 45min i dag runt två åkrar, hon tyckte det var lite läskigt eftersom hon aldrig gått där. Lite studsig blev hon, men sen har hon ju vilat ett tag oxå så det är fullt förståligt att det fanns lite energi!


Quicken

Vi skrittade oxå ut 60min runt en åker, den var större än jag trodde om man säger så. Han gick på nålar hela turen och att det mörknade allt eftersom tiden gick gjorde inte det hela bättre. Allt var läskigt och vi skuttade hit och dit för det mesta.

Så nu får vi se om jag får en utskällning av bönderna eftersom jag ridigt på deras stubbåkrar, man förstör ju inget så det borde vara okej tycker jag. Känns skönt att börja få igång hästarna, dom behöver det och jag behöver det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: