Tisdag 29 November 2011

Red ut på Quicken och tog Bettan på släp, det gick jätte bra första gången på väldigt länge jag gjorde så =D. Vi red i mörkret ute i skogen, men jag var lugnare med två hästar och dom var även lugnare med att ha varandra. Så det gick super bra, känns så skönt att få igång dom igen... Man märker att dom även tycker det! Mina fina underbara älsklingar.

Kommer nog bli ganska många ritter med handhäst nu i dec eftersom jag jobbar så mkt och inte har tid, men det gör ingen båda får på så vis röra på sig. Och nu i dec kommer jag nog ändå bara skritta båda eftersom dom vilat så länge vill ta det sakta och säkert. Heller hela och fräscha hästar än att dom snabbt kommer igång!

Har ju berättat att jag satt ut medryttar annons på dom men börjar fundera på att strunta idet. Gillar inte att andra rider dom. Litar endast på mig själv, så det kommer vara svårt att hitta en ryttare man litar på och som rider exakt som man vill själv. Går bra att ha vänner med att rida och om någon rider dom när jag är med, men att ha någon som rider varje vecka nja jag tror inte att det blir så...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: