Måndag 27 Juni 2011

Quicken och jag skrittade ut 45min idag, han var pigg men inte lika galen som jag trodde han skulle vara =). Tyckte dock det studsande rådjuret var läskigt och även korna. Men det var mysigt att skritta ut, vbar ju ett tag sen för oss. Vi frisserade man och svans lita gran oxå, och en massa mys innan ritten. Det uppskattades väldigt mkt från herrn.

Bettan och jag red samma väg men det tog bara 35min, hon hade lite högre tempo än killen. Hon kändes otroligt fräsch första gången på väldigt länge nu =) Kortisonet hjälpte, frågan är bara hur länge. Hon blev jätte rädd för kora som "jagade" henne. Så hon gick upp på bakbena och kastade sig, men efter alla pirruetter var klara stod vi och tittade på dom ett tag. Sen bestämmde hon sig för att lita på matte och gå förbi =D Duktigt tjej, hon blev så stolt och glad när jag berömde henne massor. Givetvis fick hon massa mys i stallet oxå och även man och svans fick sig en omgång!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: