Lördag 31 December 2011

Sista ridturen detta år! I morgon är det ett nytt år och förhoppningsvis första ridturen det året =D

Quicken
Vi red en tur på 2,15h, mestadels skritt men även lite trav. Det blev jag och Quicken, Jenny och Ladie, Lotta och hennes arabsto (jätte söt), ååå glömde hennes namn nu?!? Bodies medryttare i alla fall :). Så fyra stycken blev vi och jag fick se yttligare en ny tur, så himla roligt finns massa vägar att rida runt här och långa vägar dessutom, visst att det tar längre tid när man mest skrittar. Det är inte så mkt astfalt man måste rida på heller vilket känns skönt =D.. Åååå har verkligen fått tillbaka mitt ridsug och alla dessa underbara människor runt mig gör ju saken bara bättre oxå! Taggad att få igång hästarna till max nu, såå sugen på att börja träna ordentligt och hoppa. Givetvis får det ske i hästarnas takt, men suget finns där.

Bettan
Fick vila idag funderarde många gånger om och om, men vi red så långt igår så kanske var bra att hennes knä fick vila idag och sen ta en långrunde i morgon. Vet inte har ingen aning om vad som är bäst, vi testar oss fram och ser. Vill bara att hon ska bli bra!! Men hon måste röra på sig mera, så nu testar vi dte och ser vad som händer, lite smalare, lite mera rätta muskler hoppas jag gör under för hennes knä! Hon är prio 1 i morgon, Q får gå en kort runda i morgon tror jag.

Jenny och Ladie

???, Bodie

Häst på vägen

Lotta och hennes arab

Quickens öron

Söta puss puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: