Mälarkliniken = Sämsta möjliga betyg!

Nu är jag riktigt less, dålig info, inget tillmötesgående, ingen service ingenting!

Dom ringde inte efter operationen hade inget juor nummer man kan nå dom på, ringer dom på morgonen och hon säger typ han mår bra och kan hämtas. (Det är ett STO). Åker och hämtar får ett kuvärr med dålig info om vad som gjorts och vad som ska göras (står med termer man inte förstår) Hittar ingen att prata med förutom en praktikant som berättar vart min häst står. Ringer upp för att fråga vad som har gjorts med min häst och vad som ska göras nu. Får ett besked om att vetrinärer ska ringa upp, vilket han ej gör. Jag ringer upp honom direkt och frå besked om att han lämnat vidare till en annan tjej som givetvis inte ringt! Det bästa är att vetrinären säger ja jag har lämnat över det till Maria och får ta det om den hästen!??! DEN hästen, inte din häst utan den!

På riktigt bryr dom sig ens, min häst har varit inne på operation vad jag tror i alla fall, men vet inte helt säkert eftersom det står så luddigt i papperna vad som gjorts och hon har ett stort bandage så jag kan inte kolla helt heller!?!? Sen har jag massa frågor som jag funderar på vad som ska göras, om man kan göra på ett annat sätt men inga svar får man. Kollade om man kunde maila eller skriva något på deras hemsida man hittade inget av värde dock. Åkte dit speciellt för att jag inte ville till Ultuna men nu tror jag faktiskt att ultuna är så jävla mkt bättre!!!!!

ÅK ALDRIG TILL MÄLARKLINIKEN! VILKET SKÄMT DOM ÄR!!!

Ska ringa lite senare igen och fråga igen varför ingen ringt, och då även berätta att jag är väldigt beskiven!
Malin
2011-04-29 @ 15:11:30
URL: http://marineprinsen.devote.se

Seriöst?! Vilket jäkla sätt, man blir så fruktansvärt förbannad lite jäkla servicemedveten borde dom ju kunna vara, och dessutom borde det finnas någon slags förståelse för hur man bemöter en orolig ägare och dess frågor. Näe, skämmes ta mig fan - sånt här gör mig arg!

Skönt att hon är tillbaka där hon hör hemma och jag hoppas att allt är och förblir bra =)

Kram

Glenn
2011-04-30 @ 11:21:02

usch, blir så arg och ledsen när jag läser detta :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: