Bettan hemma =)

Fick ingen info i går om hur allt hade gått, vilket var dålig stil måste jag säga... Riktigt dåligt dom skulle ha ringt upp och berättat hur allt hade gått men det gjorde dom inte. Fick i alla fall hämta henne idag och hon var väldigt glad att få se mig =)...

Hon mår bra men åter igen var det dålig info om vad dom gjort, vad hon ska göra, hur jag ska gå tillväga, ja allt! Väl hemma fixk hon gå in i boxen och så hämtade jag in Quicken till henne så hon slapp vara själv. Kul att se henne igen och att hon mår bra. Karin min ängel har varit med mig hela tiden vilket varit väldigt skönt, hon har även varit duktig på att knäppa bilder =). Så väntar på att hon ska logga in på msn och slänga över dom till mig nu, ska lägga upp dom så fort jag kan och får dom det vill säga!

Men det viktigaste är att hon mår bra och det gör hon ju som sagt =D. Ska berätta mera i morgon när jag fått info man förstår och lite mera info vad som hänt, gjorts och kommer hända...


I boxen på kliniken

Precis vid transporten



Karin lyckades få några riktigt bra bilder =D

Hemma i boxen
Glenn
2011-04-30 @ 11:19:17

Glenn
2011-04-30 @ 11:19:59

Vad söta ni är =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: