Måndag 29 Nov

Hästarna fick stå Lör och Sön, pga av att jag var tvungen att jobba på Globen. Ville verkligen rida på söndagen men men :(...

Idag så blev det lite sent till stallet så jag red Bettan och tog Quicken på släp gick jätte bra dom är så duktiga mina hästar små :). Skulle fått sällskap men det fick vi som vanligt inte tyvärr, tråkigt men men. Det är mysigt att rida ut med sina hästar så det gör inte så mkt.

Dom fick ett nytt innetäcke i var 200g fyllning marin klar blå typ.. Jätte fina och mysiga satt hyfsat bra oxå :)

På mässan blev det 2st nya läder sadelgjordar oxå, några extra snösulor, ett dressyr spö, ett allround spö till Linda och Bettan och en bok. Säkert nått mera som jag glömt bort!



Så förökte ta några bra bilder på deras nya täcken, gick så där faktiskt men men så går det när man glömmer kameran hemma :(.. Mobilen är inte jätte bra att ta bilder med tyvärr



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: