=)

Mina saker från börjes har kommit, jätte kul jippi ska försöka hämta ut det idag, det var ju stigbyglar till mig. vetegroddsolja till Q, glocosamin till B, sen skydd och lite extra sömn...

Igår satt jag och skrev ner alla täcken jag ville ha, inte behövde utan ville ha, hihi det blev en del pengar. Men först på listan nu står Vintertäcke med hals till Bettan och ett tjockt innetäcke till Quicken med hals. Sen kan jag köpa överiga saker jag känner för!

Frågan är bara vilket täcke det nu blir, vill ha fast hals men det får jag ge upp nu. Det är dessa två jag väljer mellan.
 Tror det blir dte svarta eftersom hon redan har lila regntäcke och troligtvis kommer få ett till lila regntäcke med 100g fyllning.


Svart 280g fyllning med lös hals!


Lila 300g fyllning med lös hals!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: