Onsdag 29 Dec

Quicken och jag tog en tur bort till Agersta och galopperade lite i skogen, dock så har inte höger galopp släppt ännu så det fick bli endast vänster. Vi testade givervis att fatta höger oxå, försöka hålla honom i ett lungt och fint tempo. Det gick ganska bra faktisk men han är fortfarande hård i munnen när man galopperar =( Han var otroligt fjantig idag, rädd för allt och skuttade till så fort jag rörde mig ville inte riktigt skritta helt heller.

Bettan och jag tog en tur runt kyrkan, vi travade så mkt det gick, hon tyckte dock att två människor på vägen var skrämmande heheh. Men hon kändes fin, och var mkt piggare än igår ville springa snabbare än vad jag tyckte hon skulle göra. Det blev en lite diskution om det, fast jag vann hahah.

Ja har man inget halstäcke får man hitta på en egen lösning ;)


Bettan!


Quicken!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: